Skamm den som ger sig!

Jaha nu var jag tillbaks här igen då.
Har varit slarvig på senaste tid med å blogga, men kan väl inte påstå att de hänt så mycket förutom att man valt gymnasieskola och väntar på att få besked om man kommit.

Vad som är aktuellt just nu är väl att jag praktiserar på Nackas bästa sushi bar (enligt mig). Personalen är skit trevliga och de höjer arbetsstämmningen med 110%! Och jag ska väl inte klaga på arbetsuppgifterna för man får göra allt, bortsett från att stå i kassan eller laga maten. Men att laga deras mat är ju rena konsten så jag tror jag hoppar de :P


Nä fan man lever singellivet igen och de ska man väl inte klaga på, jag har dock upptäckt ett stort nöje i att leta reda på intressant folk på omegele.com, kanske inte en hobby som passar alla men jag har fått tag på en del roliga människor.

Jag håller även på att installerar wow igen efter mitt uppehåll nu under skoltiden, ja jag är en tönt men jag tycker de e kul ^^


Men ska inte babbla mer nu, jag skriver väl mer sen, Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0