Ja jag vet att jag missa med några dar...

Hello igen! Jag vet att jag missade med att blogga i några dar nu men jag har faktiskt en gilitig ursäkt (säger vi). Min data hade dött, och jag e verkligen seriös o: men nu e jag i alla fall tbx och jag jobbar på att bättra mig som vanligt!

Kan väl inte säga så mkt om vad som har hänt medan jag varit borta för det är ändå inget intressant, och de som hänt i dag e väl att jag kommit halvvägs med att städa rummet och att jag fått igång datan igen :D !
Bild på klänningen kommer som lovat, ska dock bara leta fram kameran med bilden på så de tar lite längre tid. Men den kommer upp senast i morrn!

Men nu måste jag fortsätta städa så jag hittar kameran nån gång för annars blire ju ingen bild ;)

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0